Wednesday, November 08, 2006

هوای خوب

واقعا عجیبه که هوای تهران در این موقع سال اینقدر خوب باشه هر سال این موقع مدرسه ها به دلیل آلودگی هوا تعطیل میشدن و به بچه ها و پیرها میگفتن از خونه بیرون نیان و پلک چشم من از آلودگی ورم میکرد میشد مثل یک خرمالوی رسیده
ولی الان که داشتم از خیابون فاطمی میومدم خونه دماوند روبروم بود .ته خیابون فاطمی بعد از میدون اونقدر نزدیک که فکر کردم خیلی هم سخت نیست که آدم دماوند رو فتح کنه به خصوص برای یک ورزشکار حرفه ای مثل من که هر هفته یکی دو تا قله رو میزنه
واقعا مسخره هست که روز به این قشنگی پاشی بری سر کار و با این و اون و عدد و رقم سرو کله بزنی و من این عمل ضایع و مسخره و شنیع رو انجام دادم حالا هم خسته وکوفته نشستم تو چاردیواری این اتاق و چیلیک چیلیک تایپ میکنم واقعا که از این روز و هوای خوب حداکثر استفاده رو کردم اصولا من سعی میکنم از موقعیتهام خوب استفاده کنم
درست مثل امروز

2 comments:

bamdad.m said...

سلام.خوشحالم كه هواي خوب دوباره شما را
پس از مدت ها به اينجا برگرداند

maryam said...

سلام بامداد مرسی.