Friday, December 22, 2006

حق

من واقعا نمی فهمم چرا اکثر آدما نمیتونن و نمی فهمن که در یک ارتباط انسانی باید پا از حد خودشون فراتر نگذارند وگرنه کلاهشون میره توهم بابا جون آخه این یه مساله ساده ست
دارم با خودم فکر میکنم اینها همون کسانی هستن که پشت چراغ قرمز میبینن چراغ قرمزه اما بیخودی بوق میزنن یا وقتی یه سمت از خیابون ترافیکه حق مسلم خودشون میدونن که در سمت مقابل رانندگی کنن
منم چه انتظارهای عجیبی دارم ها خوب هر کس باید مواظب باشه حق خودش ضایع نشه کی گفته باید به همه احترام گذاشت خوب بعضی ها قابل احترامند و بعضی ها نیستن باید اینو یاد بگیرم تو هم اگه هنوز یاد نگرفتی زودتر اینو بفهم رفیق

4 comments:

bamdad.m said...

بله.حق با شماست.اما در عین حال
همیشه این سواٌل باقی می ماند که چرا؟
آیا این آدم ها واقعاٌ در اشتباهات
شان حق را با خود می دانند و یا
می دانند که اشتباه می کنند؟آیا
اصولاٌ به این موضوع فکرمی کنند یا نه؟

Anonymous said...

ah che sade mikhahi az adami ensan boodan ra anke be mashogh va fanakard to mikhahi bedanad digariham joz o hast
sade deleman ra be adami khosh kardeim sade

maryam said...

بامداد فکر کنم این اکثریت به هر دلیلی که این طرز تفکر رو داشته باشن به حال اکثریت هستند و معمولا نمیشه باهاشون وارد بحث شد چون حتی نمیتونن بحث کنن فقط بهتره کاری به کارشون نداشت
متاسفانه این است حقیقت روزگار

maryam said...

آزاده عزیز از این آدمها هرگز عشقی نخواسته ام و وفایی فقط فکر میکردم توی جمجمه شون چیزی به نام عقل هست که فهمیدم اونم نیست
به قول یکی شرمندم که منم مثل اونها انسان خطاب میشم